Friday, May 13, 2016

Grisesur!!

Egentlig er jeg grisesur i dag, for det er så smertefult for hagehjertet at det kun er 5 grader ute, -og kaldere skal det visst bli. 
 Jeg og Jr har vært hjemme i dag, for han har hostet og ikke vært helt i form de siste dagene. Jeg trodde jeg fikk noen timer ute i dag, men i stedenfor hagearbeid, ble det blomster-redding!
På onsdag spiste vi middag ute i shorts og singlet, i dag sluddet det og jeg måtte bære sommerblomstene mine inn i hagestua. *Blæh!*
 Bildene her i dag er trøstebilder fra vårt "Beachhouse" rom i butikken. Vi skal til å male her nå, og ene veggen skal få en Riviera-tapet. Det blir så fint til denne herlige lett maritime stilen.



Alt på bildene finnes i nettbutikken: www.paradisetinterior.no 
Jeg skal på jobb igjen i morgen, -heldigvis! Helt greit å være på jobb i grisevær! ;)
GOD HELG!!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)