Tuesday, December 18, 2007

En liten hyllest til kjæresten min....


Andreas, min flotte kjæreste i to år, har reist til Molde for å jobbe den her uken. Og jeg savner allerede smilet, latteren og hans utallige klemmer!

Jeg skriver dette innlegget som en takk for alt han har gjort for meg disse årene. All støtten og hjelpen både når det gjelder hus, unger og alt det andre som følger med. Jeg hadde nok ikke klart det uten deg!


Andreas er den flotteste mannen jeg noen gang har møtt, og vi har det helt fantastisk sammen. Selv om det har begynt å gå en stund nå, har jeg enda ikke kommet ut av forelskelsens rus. Og jevnlig blusser den opp når han kommer med sine kjærtegn, eller tilbud om hjelp til kjedelige gjøremål.
Bare nå før jul har han listet ferdig to rom, montert stikkontakter, vasket ned hele huset, baket og laget middag til meg. Ellers stryker han de fleste klærne her i huset, samt sørger for alt det mer vanlige en mann kan gjøre, som bil og ved-arbeid.
Det høres ikke ut som om jeg gjør noe i det heletatt, men det stemmer ikke helt da. Vi har bare en flott måte å dele pliktene på, og samspillet kunne ikke ha blitt bedre!


Andreas og meg på stamrestauranten vår Memo's i Alanya, der familien min har leilighet. I september var vi så heldige å få reise alene. En hel uke uten unger, bare pleie kjærligheten! Min bursdagsgave til han.

Minerydding står på listen over drittjobber en kan ha, men Andreas utførte jobber som dette i 6 år i Telemark Battaljon i Forsvaret.
Ser forresten ut som skinn og bein på dette bildet, men det var visst varmt i IRAK....!


Jeg måtte altså bo i 10 år i Trøndelag før jeg møtte en moldenser! ;) (jeg er selv fra nabokommunen)

3 comments:

  1. Godt å se at det er flere forelskede par ute i den store verden:) Så jo bare ut som dere har det så utrolig fint sammen

    God jul til dere begge fra meg

    ReplyDelete
  2. Å du og du så flott et innlegg, blir nesten rørt jeg over så flotte ord og sånn en varme. ja dette var gledelig lesning.

    Med Living White, og nå deg, trenger en saktens ingen kjærlighetsfilmer på tv ??

    Og den tildels sprelske legen du skrev om til meg, har nabokontor ved siden av meg :-) så den mannen kjenner jeg nok godt ja :-)
    En morsom skrue med masse temprament der ja !!! Det skal jeg skrive under på. Flink i faget sitt da, DET skal han nå ha.

    Håper damen er bedre av forkjølelsen.

    ReplyDelete
  3. Hmmm, så fin en type da ;) Du også forresten!
    Orginalt bilde med sofaen i snøen !
    Kjempe ;)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)