Sunday, December 30, 2007

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Hei,ville bare innom en tur for å ønske deg og dine et riktig godt nyttår:o)

    ReplyDelete
  3. Ahaa, måtte jo være perfekt for deg og de mega grønne fingrene dine:-) Håper du kommer inn selv om det betyr at hjem-flyttingen blir utsatt for din del.
    Tamburgården, har jeg desverre ikke hørt om, bor veldig lokalt ved butikken her jeg:0)
    Du får ha en fin nyttårsfeiring, og til lykke med det nye året, håper det blir topp.
    Klem fra Aina:0)

    ReplyDelete
  4. Åhh! Såflotte bilder!! Har du vært inne noen gang å sett på hagen til Fredheim?? Sååå vakre bilder!! Anbefales på det varmeste!
    Godt nytt år til deg og dine fra meg!!

    ReplyDelete
  5. For noen nydelige bilder da....!Nå fikk jeg lyst til å ta med meg det grønne , shabby bordet jeg har på jobb og bare sette igang!

    Takk for titten og ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!!!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)