Tuesday, September 8, 2009

Nina gjør flere ting selv....!

Neida, jeg har ikke lagt meg ned for å være syk, bare vært svært opptatt med endel nye prosjekter, og støttet Netcom.....!
Har ikke helt kontroll over ballene i luften, men det tar jeg ikke så innmari tungt. Under er det ett bilde av enda en av mine "Gjør det selv" prosjekter, som egentlig tar litt tid...

Måtte bare prøve om den passet...!
Mer om dette senere.

I går tegnet jeg noen bokstaver, og gikk ned i kjelleren for å skjære de ut.
DET skal jeg si, tok sin tid....!
Selvfølgelig laget jeg to hylleknekter i tillegg, og en ekstra L, men allikevel. Ingenting å produsere for salg i hvertfall! Da hadde de blitt dyyyyyyyyre, eller man fikk en elendig timesbetaling!
Ikke akkurat lekre som trehvite da, men jeg kan avsløre det at det var i går! ;)

LA for Leon Alexander!

Og inne i mellom koser jeg meg med denne boken....

Jepp, det var den, ja!
Man må jo bare henge seg på bølgen i denne hvite verdenen!
Mye flotte bilder, men kanskje litt ensformig...??
I morgen har jeg en aldri så liten avsløring å komme med, ett prosjekt jeg har kokt på i ett par år....

Og 26 sprosser er pusset og grunnet, og de fleste er malt det første strøket!!! (henger 6 igjen på huset nå, og bare 3 av de skal slipes litt!) *Gliiiis*



15 comments:

  1. Jeg gir meg helt over for deg jeg altså! Du har jo akkurat født et nydelig barn! Du skulle egentlig flydd rundt i ammetåke og vært sliten du nå ;) Men Nina, nei hun farer rundt som en virvelvind og gjør det ene etter det andre... Jeg er imponert! Og så lurer jeg på hva slags stoff du er lagt av, for jeg kunne jammen trenge litt av det hi hi ;)

    ReplyDelete
  2. Er enig med henne over her :))
    kan du pliiiis sende meg litt energi ??
    Du kan jo alt du !!!!

    Klem,Kari

    ReplyDelete
  3. Leon Alexander.........for et nydelig navn........da har våre barn samme mellomnavn..
    Så flittig du er som skjærer ut bokstaver, det hadde ikke jeg hatt tålmodighet til!
    Klem,M

    ReplyDelete
  4. såå flink du er! full av energi:O)
    ønsker deg en super fin dag!

    klem fra Lillan

    ReplyDelete
  5. Jøss, lager du de bokstavene selv?? Da må jeg si du er flink.Tenk så herlig da, ja hvis det er noe du liker, så er det bare å gå igang å lage det. Må si jeg er imponert.

    Gleder meg til morgendagens prosjekt da.

    Klem Ann<3

    ReplyDelete
  6. Guuri so fine bokstavane blei!! Eg er livredd for at eg skal bli redd når eg tek i ei maskin som er større enn dameborret mitt og derfor diskvalifiserar eg meg sjøl til slike sysslar. Men jammen har eg lyst til å prøve å skjære ut slike bokstavar sjølv!

    ANita

    ReplyDelete
  7. hva du kan!!! Lagde du bokstavene helt selv??? Hvordan i alledager klarte du det???? Jeg klarer ikke skjære rett med stikksaga engang så det er nok ikke noe for meg:P Takk for svar i bloggen min abg ovnen!! Jeg synes den ser kjempeflott ut!!!

    ReplyDelete
  8. Løøøøøøvly;o)
    Ha en fortsatt produktiv dag. kl er halv 9, og jeg antar at du allerede har gjort det folk pleier å få gjort i løpet av en dag;o))))))
    Klem
    Linda;o)

    ReplyDelete
  9. Så spennende med alle dine prosjekter! Og bokstavene var KJEMPE FINE!!!! (Og jeg vet hva du mener med at noen ting ikke lønners seg å selge fordi det tar så lang tid å lage...)

    Har du tegnet bokstavene selv også? Eller har du funnet en mal et eller annet sted?! Det var så fin farsong på dem!

    Klem fra Liv

    ReplyDelete
  10. Skal si det er mye energi i deg;)
    Jeg er også kjent for å ha mange jern i ilden og får støtt og stadig beskjed om å ta det rolig, men tror nok du går meg en høy gang:))))
    Herlig å følge med på alle dine kreative ideer, gleder meg til fortsettelsen!

    ReplyDelete
  11. Du kan ikke sitte mye du!! ;) Gleder meg til å høre om prosjektet, jeg venter i spenning ;)

    ReplyDelete
  12. Hei du flittiglise !!
    Skal si du får ting gjort, bokstavene er flotte. Og så flott at du gir oss "oppskriften" på hvordan du lager skrift på dører/vegger osv. Jeg har brukt prosjektor, men det er jo ikke overalt det lar seg gjøre.

    Lykke til videre med alle dine gjøremål :o)
    Klem

    ReplyDelete
  13. Hei nina jeg gir meg ende over for en energi du har. Har døgnet flere timer i Molde en i trøndelag????

    Jeg lurer på om du kan hjelpe meg. Jeg har blogget litt med ei du kjenner,tror hun bor i malvik.
    Jeg har mistet bloggadr hennes. Hun er helt hage gal. Liker bloggen hennes så godt at jeg har lyst til og blogge med henne. Skjønner du hvem det er?

    Klem

    ReplyDelete
  14. Enig med de andre her, imponerende med alt du får gjort!
    Men tusen takk for flott inspirasjon!!! Når jeg er innom her får jeg inspirasjon til å sette igang med proskjet her hjemme!!

    Tusen takk for en flott blogg med MASSE inspirasjoen!!

    Hilsen Linetoppen

    ReplyDelete
  15. Du er bare så utrolig flink! Blir bare målløs jeg! Ha en kjempe fin kveld! Klem fra Linda

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)