Sunday, February 24, 2013

Joda.....

Lykken er å ha en tålmodig og snill mann, som ikke klager når jeg ikke rekker alt jeg planlegger, så rotet flyter over halve huset......
 Det kjedelige er at han hater å bli tatt bilde av, så da må man lete i gamle album...  (Savner bebien min, forresten, og lyst på ny bebi, for Leon har blitt så stor! det er bare det at en ikke kan drive å lage bebier i hauger og dunger, fordi de må nesten følges opp senere også! Søren!!) 

Jeg maler og maler, og det støver (pusser først) og det fyker utover. Når jeg er halvferdig på en karm, begynner jeg på en ny, og slik eter det på seg.

Andreas har liksom fått en ny glød de siste ukene, og i dag var han ute og tømte garasje og uthus for rot som han skal levere på RIR i morgen.
 Han har vært temmelig drittlei av oppussing de siste månedene, men nå er han bare fornøyd. Smiler og ler sånn at en nesten begynner å spekulere... -men jeg vet! ;)
BMW'n skal også på verksted denne uka, -og vips kommer den nok på veien snart. Det blir kjekt det! Gått 5 år nå siden den hadde skilt på seg sist.
Vi planlegger også tur til Oslo om ett par uker. Andreas skal på båtmesse, men vi skal også treffe familien hans. Gleder oss!
I mellomtiden får jeg bare male og rote, og håpe på at butikkdriften går strykende. Vi har ett hus som trenger oppmerksomhet!

Ha en flott uke!


3 comments:

  1. for et fantastisk bilde av deg og Leon!! Åhh! Skjønne gutten!!!!

    ReplyDelete
  2. Smukke billeder <3
    Ha' en dejlig mandag aften.
    Knus Birgitte

    ReplyDelete
  3. Så fine bilder, Nina! Likte godt det nederste :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)