Tuesday, February 5, 2013

Sånn er det her.....

Jeg har ENDELIG klart å henge opp bildet Andreas fikk etter sin bestemor, og hva ser jeg etterpå....
Joda, det henger en centimeter for høyt (!)
-Tyyypisk!
 Først manglet jeg spiker, så tok jeg de med fra jobb. Så forsvant de, så tok jeg med nye. I dag kunne jeg ikke finne de heller! For#%$"* mannfolk som rydder!!!
-men tok en telefon til han på jobb, og stiftene mine dukket opp igjen.
 Andreas får IKKE røre papirene mine da, så derfor ser spisestua slik ut:
 Legg merke til de gule lappene på Mac'en min, som Sati forer meg med. I dag er de forresten rosa, men de har jeg så vidt sett på! ;)
Pliktoppfyllende sa du? ;))
Hjemmekontor i dag, men mesteparten av tiden kokte bort hos regnskapsfører. Sukk, jeg liker bedre å tjene pengene, enn alt papiret etterpå.......
Så nå sitter jeg her da, og titter på ett bilde høyt oppe på veggen, og lurer på hvor mange måneder det går før jeg forer veggen med nye hull.
Sånn er det når en skal gjøre ting alene! ;)
Hvem vet hva morgendagen vil bringe.....?


1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)