Wednesday, February 13, 2013

Nød lærer naken kvinne å spinne......

 Tvillingene mine hadde sett seg ut ett ninja-kostyme i en BR-Leker-katalog, og skrevet lapp til mamma : Husk å kjøpe kostyme!
Jeg liker egentlig hjemmelagede kostymer, men jeg har ikke tid til å lage noen for øyeblikket, derfor tenkte jeg jeg skulle bare kjøpe noen. For noen år siden var dette utelukket, da jeg ikke hadde 600,- til å kjøpe karnevalsklær for, alenemor uten nevneværdige midler(....) da sydde jeg selv av stoff jeg hadde liggende. Her er innlegget!
Nå er jeg ikke den som sliter ned dørstokkene på lekebutikker, og jeg ble litt lang i maska da jeg entret Molde Storsenter og fikk se at lekebutikken der het Billige Leker, og at jeg måtte til Ålesund for å kjøpe nevnte kostyme......
Hurra, for super-mamma!!!
Kostymene som var å oppdrive på de forskjellige butikkene passet bedre til Leon enn jenter på snart ti år, derfor måtte mamma bruke kreativiteten sin!
Tvillingene har vokst litt på 5 år, og nå er popstjerne litt kulere enn prinsesse, derfor trålet jeg Rosebys butikker etter alt som minnet om glitter og glamour. Hårfarge er også innkjøpt. En i rosa og en lilla, -men disse + sminke kommer ikke på før på fredag.
Ikke akkurat misfornøyd, kan man si! ;)
 Paljettcapsene var utgangspunktet, og toppene ble plukket ut for å passe til disse.
Begge har like sølvsko med paljetter og bukser med leopardmønster i ett fløyelsstoff. (H&M)
Smykker, jakker, belter og solbriller ble kjøpt på Kapp-Ahl. Jakkene var på salg og kostet kr 30,-
 Summen på alt fra H&M ble ca kr 1000,- og dette er fine klær de kan bruke i bursdager og ellers, -ikke bare ligge i utklednings-kassen for lek.
Hårfarge fant vi hos frisøren! (Spares til fredag)
We rule the world! ;)
 (Iallefall stjerner på stua!)


3 comments:

  1. Fy søren så stilig, Nina.<3
    Jeg tror jentene dine har store kvaliteter til å bli modeller. Alle dine herlige 4 unger er bare skjønne.<3

    Stor klem til dere alle fra Kirsten i Marbella
    (og her har vi det varmt og strålende vær)

    ReplyDelete
  2. Så fine pigerne er, super seje :-)
    Hils dem og sig' at jeg er vild med deres tøj :-)

    Ha' en dejlig torsdag.

    Kh Birgitte

    ReplyDelete
  3. ikke bare vil du ha huset er vakker, barna også...
    Hilsener fra Nederland

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)