Wednesday, February 26, 2014

En dag for sent....

I går kjente jeg at jeg hadde to valg: Enten å roe ned litt, og senke skuldrene, -eller bli syk. 
Tvillingene kom hjem fra vinterferie med forkjølelse, og jeg vet at en sliten mamma lett blir smittet....
Så i går tok jeg en dag fri, hadde to dyktige damer på butikken, og jobbet selv bare litt på nettet. 
I tillegg prøvde jeg å finne vaskerommet vårt, fikk sådd endel sommerblomster og grønnsaker, og gikk tur for å lete etter våren sammen med Maria.
 Vi fant endel blomster, og mengder av spirer på full fart opp av jorda.
Hagen er forresten så og si ferdig ryddet, har vel bare igjen å klippe rosene, men det pleier jeg å vente med til bjørka skyter.

Vi holder jo på å pusse opp uthuset, og bygge ny hagestue, og uthuset trenger nye vindusomramminger, og en fin omramming til døren vi skal sette inn. Kanskje jeg skal kopiere pynten på ungdomshuset som står på nabotomta??
 Huset, dukkestua og hagestua har stående kledning, og enklere dekor, mens uthuset har liggende, og derfor ikke lik de andre uansett. Mener jeg står fritt fram i å velge stil.... (Mens fargene skal matche dukkestua og den kommende garasjen, rødt og hvitt)
 Senere på kvelden ble det bad og bok, og onsdagsvinen på en tirsdag. Dermed ble det eplemost i kveld! ;)
I tillegg ble det tidlig i seng, og fikk sove lenge i dag. Formen er stigende, og jeg tror jeg skal klare å komme meg seirende (frisk) ut denne uken!
Man SKAL lytte til kroppen sin! :)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)