Wednesday, February 19, 2014

Yndlings-kvelden!

Den beste serien som går på tv nå, er i mine Revenge. -Ikke det at jeg ser mye på tv, og vet hva som går til enhver tid, -fordi jeg sjelden kommer imellom barnetv og biloppussingsprogram, men onsdager er MIN kveld.
Da er det en liten skvett rødvin, en god ost, og kanskje litt Serranoskinke, og kooos!
Men så kommer spørsmålet: Er det handligen eller interiøret jeg liker best.....?
 Livet i The Hamptons er jo så "idyllisk" og stilen er ikke helt å forakte....
Selv blir jeg mer og mer dratt over til det elegante og rene, fordi jeg ganske enkelt trenger en forandring fra det slitte og shabbye. Kjente jeg bare fikk too much da enkelte begynte å legge ut bilder av lenestoler uten trekk, og fikk i grunnen nok av loppisfunn for en periode.

Min nye, herlige lampeskjerm sklir i grunnen rett inn i Grayson Manor, -ikke sant??
Detaljer...
Akkurat som dette basseng-området sklir rett inn i hagen min.... (Hmmm...)
 Fikk også min Hamptons-stil-teboksen min fra Riviera Maison i dag, -litt sjokk da jeg fikk se størrelsen da, men så mye te som vi drikker, er det i grunnen greit.
Og da fant jeg ut, til min store fortvilelse og forargelse at Revenge ikke går på tv i dag, alikevel!
TYPISK TV3 å ikke informere om dette noe sted, eller når den neste episoden kommer! 
Nei, jeg bytter ut kaffekoppen med rødvin og trøstebestiller mer varer!  :P
Grisesur!!







No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)