Monday, February 17, 2014

Typisk mandag!

Mandager er den dagen jeg stort sett er alene på butikken, -og KLART det da må komme 3 paller med varer.....
Heldigvis kom mamma meg til unnsetning, og fikk hjulpet meg å pakke opp. Hun priset varer og jeg satte pris på henne! ;)
 Er igrunnen ganske trøtt og sliten nå, for i natt hadde jeg en såkalt "kreativ-natt". Dvs når ideene popper opp i hodet fortere enn en rekker å sortere, omtrent og en bare kjenner at NÅ må en både gjøre ditt og datt!
 Problemet i dag er at tiden ikke strekker til til NOE, samt at jeg IKKE finner pop-nalger i crom som er 3 cm i diameter, i tillegg til at fjellet med klær jeg må legge sammen, bare vokser og vokser....
 Fylte bilen med varer da jeg dro hjem i dag, og skal sette igang med huset i morgen. Har også bestilt nye lamper til hus og butikk!
Alle nyhetene jeg har lagt ut i nettbutikken i dag, finner du HER!
I tillegg trekte jeg vinneren av den siste give-awayen i går, og vinneren ble Merete Ludviksen fra Halsa i Nordland! :)

1 comment:

  1. Sukk, så mye lekkert!! :)) godt du har snill mams som stepper inn når det kommer masse varer ;)

    Ha en fin Onsdag,
    Klemmer

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)