Wednesday, February 12, 2014

Vår superflotte, luksuriøse liv......

Min kjære er i hovedstaden og tjener sine millioner, og fordi jeg har så utrolig mye tid til rådighet når han er borte, rekker jeg å reordne garderoben hans til han kommer hjem....
Jeg har selvsagt litt kontorarbeid på timeplanen i morgen, men det er jo gjort på få minutter....
Men nå skal jeg bare stupe i vår deilige seng, og lade opp til morgendagen....
Når han entrer døren på selveste Valetinsdagen, skal jeg vente med Champagne og kaviar.... 
 -Og en 7-retters middag....
-Vel...
Det ER lov til å drømme da!
Men lover å droppe mine saggete joggebukse og ullsokkene.
-Kanskje ikke de siste da, men kan PRØVE å finne matchende undertøy....!

PS Bildene er regelrett stjålet på Pinterest, og kommer fra Ralph Lauren Home.





No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)