Friday, February 7, 2014

Skikkelig saker for kråker!!!


 Slutte tidlig i dag. SIKKERT!!!
Kvart på fire ER tidligere enn halv seks, men jeg hadde tenkt jeg hjem og se over hagen min....
Ble ikke hageing med hodelykt. Kjedelig det i februar!
Men trøsten er at hodelykt eller ikke, så slipper jeg å fryse på ørene!!!
Nina & Sati på messa og bestiller luer!
Fikk inn fantastisk mye fint i dag, og jeg jobber på spreng med å legge nyhetene ut i nettbutikken.
 HER finner du pulsvanter og HER luer!!!
 Denne toppen fikk vi i svart, hvit, rosa og brun....
 Disse i både grå og svart, måtte bli med meg hjem i dag! :)
 Riktignok Sati sin veske da, men hun var opptatt med å pakke for sending.
Mine favoritter da:
Og dette skal bli med meg hjem i morgen!!!
 Så får vi bare håpe at det er flere kråker der ute!
Vi ELSKER nemlig alt som glitrer!! Kra kra!!
God helg!!!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)