Monday, February 10, 2014

Joda, sånn er det bare!!!

Bedre sent enn aldri!
Sånn går det når en ikke har tid til å åpne dataen før utpå kvelden, og formelig drukner i mailer og spørsmål. Enda ikke ferdig, men men.... ;)
Noen bildet fra mitt ryddige hjem (faktisk!)
-Bortsett fra vaskerommet da, for det går ikke an å komme inn der nå. MEN jeg burde ha premie for å hatt det ryddig siden før jul da!!! ;) 
 Min nye taklampe, og søteste lille takrosett!
 Andreas har jobbet med hagestua i hele dag, og jeg må si jeg er virkelig spent på hva resultatet blir med vindusomrammingene, for han har freset og styrt på i hele dag. Selvsagt går det ikke så fort når han både lager maler og utprøvninger, freser og skjærer alt selv, men vi får virkelig noe INGEN andre har, og det LIKER VI! ;)
Mens han snekret, tok jeg med meg de ungene som var hjemme og dro til foreldrene mine for å spise kake og kose med min herlig tanteunge. Utrolig deilig å ha en baby til å bare kosekose med, og faktisk kan levere fra seg når den ikke vil kose mer! ;)

PS Har fylt albumet på dataen min nå, slik at jeg slipper å stresserydde for å knipse interiørbilder hele uka! Det har jeg nemlig ikke tid til, for her kommer det varer!!!
PS Lover å rydde vaskerommet i morgen, -eller dagen etter, iallefall innen LØRDAG!!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)