Saturday, February 1, 2014

STORE verdensproblemer!

Jeg er SÅ fornøyd med dagen, og alt jeg har fått gjort i dag!
-Om grunnen kommer av alt jeg rakk å gjøre, eller om det kommer av glasset med vin jeg koser meg med, og haugen av varer som står jeg pent dytter over på Emilie i morgen, vet jeg ikke, men uansett innser jeg at å jobbe hardt fører mye godt med seg. 
-Man begynner å kjenne at det finnes magemuskler bak alle cellulittene.
-Vekten (må virkelig) gå ned.
-Kontoen står på pluss.
-En sofa fra IKEA kjennes ut som en Wonderlandmadrass.
-Rent vann smaker søtt.
-Og ett glass vin, er som en hel flaske av lykke!
I tillegg har jeg huset fult av nye fiiiine lysestaker, -for det fortjener jeg etter denne uken.
 Jeg har tross alt jobbet både for meg selv, for Sati og ekstrahjelpen + litt for Emilie. Dvs ca 170% stilling, om ikke mer.
Flott det! ;)
I dag skulle jeg få to store paller på døra, men de ble faktisk avglemt og dukket opp kvart over fem...(-vi stenger fem!) Så mannen måtte ta med Jr på 4 år og komme å hjelpe meg.
Til gjengjeld spanderte jeg middag på Milano, -en restaurant jeg forøvrig anbefaler i Molde.
 I bunn & grunn, så er jeg veldig fornøyd nå. Hadde det ikke vært for at mannen min gikk ned for telling for litt siden, så jeg sitter her alene....
-og jeg er tom for stearinlys i butikken!!
 Med alle mine STORE bekymringer, ønsker jeg dere alle en flott helg!!
 -Og kan du helpe meg å bli kvitt dette speilet som kom i feil farge til en kunde, hadde jeg virkelig blitt glad. Plassmange, sa du!?!? (Mål: 83x93 og pris 1649,-)
Tuddelidu!!


1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)