Sunday, February 16, 2014

Tiden går litt for fort.....

Hodet bobler over av ideer for tiden, og jeg kunne tenkt meg å fått gjort alt på en gang.
Er nok trolig den eneste i hele verden som har det slik av og til, -eller....(?)
Fra butikken min på fredag
 Siden svært mye av tiden min går med på jobben, søndagene de dagene vi har til rådighet til snekring og oppussing. Særlig de søndagene vi ikke har alle barna hjemme, slik som i dag. Derfor er det straks på med snekkerbuksa og klar til dyst.
 Da jeg kom hjem fra jobb på fredag (jeg kommer alltid hjem i seks-tiden) hadde Andreas, -som ikke er den typiske gave-kjøper-mannen, disket opp med litt forskjellig...
 Jeg tok riktignok opp scampi før jeg dro på jobb, men Andreas hadde også bakt foccaciabrød og laget sin veldig gode ajoli, i tillegg til rekene.
Bildebevis, knipset i full fart!
Selv rakk jeg akkurat å "bake en kake" før jeg kom hjem fra jobb! ;) 
 Vi skulle egentlig på kino på fredag, men det var faktisk ikke billetter ledig, derfor ble det legobygging med Leon, og kino på lørdag i steden.
Flinke storesøster passer gladelig lillebror for å være hjemme alene noen timer.



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)