Monday, August 22, 2011

Line Cathrins drivhus...

Jeg har ønsket meg drivhus i mange år.
Hovedgrunnen til at dette ikke har blitt prioritert, er at jeg syns vi trenger nytt bad først, -men min venninne i Trøndelag fikk seg drivhus før bad. Egentlig er det bare tull med bad, for etter noen timer i jorda, er du like møkkete igjen, så kanskje jeg også skulle kjøpe meg drivhus nå?
;)
Dette huset er riktignok ikke kjøpt, men bygget selv, men alikevel er jo ikke materialene gratis. Bare fundament og betong får lappene til å flagre....
Det jeg syns skiller seg ut, og gjør dette drivhuset mer spesielt er denne panelveggen.
Utrolig smart å ha en sånn vegg der en kan henge opp pynt, redskap og hyller som ikke trenger å brukes til planter.
En god arbeidsplass må en jo ha....



Verdens søteste, lille vedovn har fått plass her inne, og jeg mente at Line Cathrin burde ha montert den, slik at hun kunne fyre på kalde kvelder. Selv så hun litt mørkt på å spikke fliseved da
Eggene er håndlagede, -ikke stjælt! ;)
Syns ikke jeg trenger å kommentere alle bildene her, for de hagegale hopper vel over teksten uansett....
Drivhus uten bord og stoler eksiterer ikke i min drømmeverden!
En må kunne sette rompa nedpå og nyte noen minutter av og til.
Så var det bare å sette kniven på strupen til samboeren: Vi SKAL ha badet ferdig i vinter! (slik at jeg kan kjøpe drivhus til våren....)
Det siste trenger jo han ikke å vite, da det er vel heller ikke han som betaler den kaka. (slik som jeg ikke betaler garasje! Prisen er nemlig lik....)

Sukk....

12 comments:

  1. Linecas drivhus er et drivhus som alle skulle ønske seg, men det ligger mye arbeid bak, pluss en dyktig snekker =) Selv har jeg et ferdigkjøpt, som rett nok måtte settes opp etter bruksanvisning!
    Klart du må ha drivhus! Det er så deilig å kunne trekke seg tilbake hit, uten å bli forstyrret av familien forøvrig....Dette er MITT fristed, der jeg kan senke skuldrene og riktig koooose meg!
    Flotte bilder!

    ReplyDelete
  2. Nå drømmet jeg meg skikkelig bort!
    Skulle gitt mye for å ha noe sånt, tror jeg hadde droppet badet og:)
    Dette var bare drømmen..Dette inlegget kommer jeg til å se på flere ganger, for en gang skal jeg også ha drivhus, og da skal jeg hente inspirasjon her!!

    Klem Linn

    ReplyDelete
  3. For et lekkert og inspirerende drivhus!

    Her er det også høyt på ønskelisten, så nå er det bare å sørge for autotrekk til en hemmelig drivhuskonto ;-))

    Håper drømmene dine går i oppfyllelse.


    carina@mywonderworld

    ReplyDelete
  4. Bad er oppskrytt! Garasje også... jeg tror ikke det er mye som er viktigere enn et hagehus - kanskje ny veranda og nytt tak på huset. Det har jeg ordnet, så da er det vel bare et hagehus igjen... :D Lykke til med prioriteringen! Hanne

    ReplyDelete
  5. ÅÅÅÅÅÅ, fantastisk flott!!

    ReplyDelete
  6. Det er lige nøjagtig sådan et drivhus jeg drømmer om. Wauw

    ReplyDelete
  7. Cudowny klimat...
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  8. For et herlig drivhus. :))

    ReplyDelete
  9. Oi det var et nydelig drivhus..
    Hadde jeg hatt tid, energi og penger så hadde det blitt drivhus på meg også ja..

    Men jeg rekker ikke alt jeg har lyst til i livet :P

    Håper du har en flott tirsdag :)

    ReplyDelete
  10. For et vakkert drivhus.Drømme drivhus.Tviler på at mitt blir slik men det er jo lov og prøve seg hihi..Her i huset skal det bli nytt bad før drivhus.Ha en god dag:)Klem kathrin

    ReplyDelete
  11. For en drøm av et drivhus, dette skal jeg ikke glemme. Har no også dessverre en del andre prosjekter før drivhus, både bad og kjøkken, sukk...

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)