Wednesday, October 16, 2013

Enkelte ting klarer en bare ikke å si nei til.... ;)

Hjemmekontor med hjemmeværende barn er en utfordring. Særlig når en har alt i stua 
 Jeg har vel i grunnen ikke rukket mer enn en ting som sto på lista mi, men fått lest avisa samme dag som den kom, for en gangs skyld. En ting jeg ikke skal ta på meg i dag, er beskyldningen for å være effektiv!!!
 Siden papir-kaos ikke er noe å skryte av på bilder, ble det ett par nærbilder i dag. Men den ærlige Nina viser gjerne frem stua slik den egentlig er også, med skap som står på vent til å bli båret ut (men jeg har ikke skulder som klarer dette akkurat nå)
Alle 4 ungene koser seg iallefall foran TV/data/ipad.
 Leon er i bedre form i dag, men ikke helt super enda, og må være hjemme i morgen også. Pappa har også vært ugg i dag, så jeg har hatt nok å gjøre. (Laget god pizza, men det ble kjøpt bursdagskake. Visse bakterier ønskes ikke evt. bakt inn i kake!)
 Og mens pappa lå oppe, kom Leon med det mest bedende blikket og sa:
-Mamma, kan ikke du bygge Lego me me?? Vær så snill, d e så arti...!?! Da hadde jeg ikke hjerte til å si nei.
Så her satt vi resten av kvelden! :)



1 comment:

  1. Hei på deg! Dette ser veldig kjent ut altså, hehe! Jepp, ungene står høyt i kurs, de gjør litt som de vil og jeg vet alt om både vonde skuldre som trenger kortisoninjeksjoner i ny og ne og unger som gjerne ser på tv osv. osv. Kos deg i kaoset og god bedring med skuldra :)) Nydelig stue du har :)

    Klem, Anne <3

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)