Wednesday, October 23, 2013

Tv-slave!


Bloggen er litt utbyttet med tv for tiden, -for plutselig så er det så mye underholdende å se på. 
Farmen har vel i grunnen vært en liten favoritt i alle år, fordi jeg liker konseptet og at det liksom er litt mer ekte enn mye annet. I tillegg har talkshowet ELSE blitt en desidert vinner i den kategorien hittil. Ylvis er gode, men Ylvis har blitt litt mindre Ylvis, og mer Kalle og andre. Mye bra, men hvorfor kjøre leketog inn i studio?? Syns det var morsomt den første gangen. 
 Else Koss Furuseth gir virkelig av seg selv, og legger i grunnen alle kortene på bordet.
Hun er i godt humør hele tiden, og jeg er rimelig sikker på at hun ALDRI er premenstruell.
Så mens vi andre går krokbøyd rundt og bjeffer, tripper Else lystig rundt og bare kvitrer....
 Ett annet program jeg har sett litt på er Brille, med Bård Tufte Johansen. Veldig underholdende, lærerikt og dønn ærlig.
 Ari og Per har jeg også sett litt på, og innrømmer at jeg tok feil da jeg aldri trodde at Ari ville røre ved noe inni meg, men de problemstillingene de tar opp får faktisk frem tårene på skumgummi-Nina.
For å toppe TV-kvelden helt, nevner jeg Sinnasnekker'n og Årets hjem.
Vi skulle vel egentlig hatt Otto på besøk her hjemme, -for å hjelpe oss med det jeg ikke blogger så mye om, men vi har det vel for bra til det.
'Årets hjem' blir vi iallefall ikke, da vår kjære rønne ikke kommer i den kategorien før Otto har vært innom og fått oss til å bli enig om taket på huset. (Dvs Otto må overtale Andreas til å ha på skifertaket igjen, for Decra er finest på nye hus)

I mellomtiden sitter jeg og ser tv, mens jeg bestiller varer, besvarer mailer, poster bilder og leter etter inspirasjon, eller legger sammen klær. En ting vet jeg med sikkerhet, at jeg kommer ALDRI til å kjede meg!



1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)