Tuesday, October 8, 2013

Se mulighetene.....!

Det er så grått og vått ute. 
Her har høsten slått inn for alvor, og alt regnet vi ikke fikk i september, har nå kommet denne uka. Perfekt innevær med andre ord. 
Selv opplevde jeg en flodbølge av tungsinn i dag, dalende ned i hodet mitt sammen med regnet. 
Jeg som skulle kose meg hjemme i dag, og ta unna endel kontorarbeid, endte opp med å vaske litt, og ikke være glad i det heletatt. 
Pakket derfor vesken og dro på jobb, noe som føltes SÅ mye bedre. 
Takk og lov for at jeg har en jobb å gå til når dagene blir mørkere, og været er tungt. 
 Prøver å la være å tenke på alt vi ikke rakk denne sommeren, og tvinger meg selv til å tenkt over det vi faktisk kan gjøre inne med huset når vi slipper å klippe plen og vanne hagen.  Er vel ikke akkurat kjempeglad, men tenker at jeg skal sette av tid til å lese en bok mens jentene er på høstferie, og det er luksus.

Når en er litt deppa, er kunsten å bearbeide følelsen, og tenke over mulighetene en har. Jeg er født übersosial, og koser meg stort med pratsomme kunder i butikken, i tillegg har jeg en mann som det aller meste av tiden er helt fantastisk, og om ikke det skulle være nok, har jeg 5 flasker og en kartong vin på spiskammerset.
 En ting er iallefall helt sikkert!
En overlever dette også! ;)

Straks er det Farmen, og det liker vi! :)

1 comment:

  1. Hadde ein sånn dag på søndag. Dagen full av kvardagskatastrofer og pottesur. Men det varer heldigvis aldri lenge! Her må vi tenke positivt og sjå muligheter!!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)