Wednesday, October 9, 2013

Mer hyggelig.....

Av og til tenker jeg at jeg har virkelig en herlig jobb.

Når kunder kommer inn og er helt med på min snåle humor, og virkelig koser seg hos oss, kjenner jeg meg glad. 
I dag fikk vi besøk av en som sa hun kom innom for å komme i litt godt humør, -fordi vi har så mye fint å se på. Ute høljet det ned, rent så deprimerende. 

Når stemningen er slik, flyr tiden. De siste dagene har jeg åpnet, og vips er klokken fem....! 
 Siden blomstene i hagen forsvinner, er det greit å henge de opp på veggen! :)
NB Selges uten ben, da de tilhører meg!
 En kan også ha blomster på kopper.....
 Dette serviset har jeg sikret meg deler av. Prøvde å motstå det, men klarte ikke. Det ryker ut ett gammelt ett jeg er lei av i steden. Det har jo hakk og malingsflekker, iallefall to!
Denne ved-dunken liker jeg også. 
Fine ved-dunker er ikke lett å finne, men alt er vel bedre enn å ha de i de stygge rutede posene!

 Søteste pulsvanter med kanin-pels.....


 Snacks-bolle med tekst i bunnen....


 Og vi har sko!
Noen som skjønner hvorfor jeg trives på jobb??
(Nei, vi snakker ikke om papp-esker i dag! :P )


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)