Friday, October 4, 2013

So BAD!

Jeg har ikke så mye på hjertet, men vil bare dele disse bildene fra badet mitt oppe. 
Badet er ganske lite, så vi har laget oppbevaringsrom inn under skråtaket for å utnytte plassen max. 
I skapet er det skittentøysdunk og håndklær, samt plass til såper og stæsj.
 I hylle ved toalettet, er det ekstra doruller, og plass for andre nødvendigheter....
 I rommet ved vasken er det musikk, -selvsagt planlagt FØR veggene ble bygget! ;)
Internettradioen kommer på når lyset slås på.
 Jeg kaller mye av dette ett budskjett-bad, for min inntekt da vi startet med dette var mest til å grine av, men når jeg får på hjemmelaget front på badekaret, blir det bra nok til meg. :)
Veldig kjekt å både designe og lage selv. Samme hva forsikringsselskapet sier stoler jeg aller mest på meg selv når det gjelder å smøre membran på bad. Jeg er meeeget nøye av meg, og vet hvordan det må være. Hatt en med skikkelig snøring som læremester da, og det er ikke mitt første våtrom dette.

Jeg venter besøk av min kjære venninne fra Orkdalen (der jeg bodde før) i helga, -og vi skal kose oss MYE!
GOD HELG!
(beklager dårlig bildekvalitet)


3 comments:

  1. Hei Nina. Pleier å titte innom deg fra tid til annen, og dette ble kjempefint :-) og om du synes ditt bad er lite, så skulle du sett mitt.....det er det man kaller knøttlite.... ;-) Men vi får gjort det vi skal der, så det funker jo... hi hi :-) Men jeg må si at jeg likte de løsningene dere har valgt, det ble helt LEKKERT :-)

    Ønsker deg og dine en fin helg!
    klem fra Heidi :)

    ReplyDelete
  2. Hei. Synes badet er kjempekoselig. Bra løsning på et lite bad. Elsker vasken din, kan jeg spørre om hvor den er kjøpt?
    Fin tirsdag. Hilsen Marte

    ReplyDelete
  3. Hei Nina. Synes badet ditt ser kjempefint ut. Elsker vasken din. Kan jeg spørre om hvor den er fra?
    Ha en fin tirsdag. Hilsen Marte

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)