Thursday, November 15, 2012

En folinj dag!

Fått gjort SÅ mye, inkludert å kjefte opp verkstedet som har varebilen min inne. 
Sa til de at når du har en avtale med tannlegen klokka åtte på en mandag, forventer man ikke å sitte å vente til onsdag ettermiddag, for i det hele tatt å gape!
Har også vært hos frisøren(!) og hatt en drøss med kunder! .9
Kom hjem klokken ti til ett veldig ryddig hus, så Andreas hadde ikke ligget på latsiden. I morgen får han dra til frisøren, -på min regning! Skulle bare mangle..... -Alt han fikk i farsdagsgave var en 6-pakning med øl!! ;) Altså jeg hadde kjøpt vin, men mens jeg var på butikken, så tenkte jeg at han ville vel blitt mer glad for øl, -og det stemte. Så skulle vi  bake kake, men så hadde Nathalie laget vafler på lørdag, og brukt opp alt smøret. Fikk kake på mandag han da.
Er vel ikke noe nytt at jeg henger litt etter. ;)


4 comments:

  1. Hei!
    Folinj, e d bra? Dialekt kainn vær vanskelig vettu. Æ har nettopp snakka me sønnen min som e i New Zealand. D gjor mæ så gla. Der va d mårran no, å sommer:) Har æ bodd i Molde, så veit æ kolles butikk æ villa handla på. Næmli din!!!!

    ReplyDelete
  2. Tror han er fornøyd allikevel jeg :-)

    ReplyDelete
  3. Er det så nøye med den farsdagen da? Eg gløymde heile greia, synest han har farsdag kvar dag eg...

    ReplyDelete
  4. He he.. Ja er det ikke utrolig..
    Flott bilde du har lagt ut i dag:)!!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)