Friday, November 2, 2012

Fredag....

I dag skulle jeg vaske og sjaine hus til helga, samt ha litt hjemmekontor.
Det ble hjemmekontor, støvsuging av soverom og tømming av oppvaskmaskina.
Hurra, for Nina!
 Egentlig skulle jeg ansette vaskehjelp, men skatteetaten tok fra meg den muligheten på ett par måneder, så enten får vi kose oss sammen med hybelkaninene, eller legge PC på hylla, og vaske i steden for å jobbe. ;)
Fikk hentet hjem min så sårt savnede vaskemaskin i dag, og heldigvis ble det ingen kostnad, da det gikk på reklamasjon. Problemet er at den fremdeles står ute i bilen, for jeg klarer ikke å hjelpe til å få den inn. Det går bedre med armen min da, men må ta det med ro en liten stund til. En uke uten vaskemaskin setter sine spor i ett hus med 4 barn.... ;)
(Ingen som trenger å spør hva vi må gjøre i helgen!)
Min kjære driver forresten med ett eller annet i kjelleren.
Han sier han må opprette seg snekker & verktøyblogg, fordi han bloggifiserer snekkerrommet (tidligere butikken min) i kjelleren. Må nesten ned å se, men ser Seinkveld og jobber litt.
(Ballett-dansere! Flire me ihjel!)
Another day at work tomorrow!

1 comment:

  1. akk den vaskemaskina håper jeg du får på plass fort.. vi er bare fire totalt men helga mi går med til shaining og klesvask...hver helg:-0
    ønsker deg litt avslapping og en god helg tross alt!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)