Sunday, November 25, 2012

Mentalt deaktivert....

Hodet mitt er IKKE kreativt i det heletatt i dag, for jeg drakk en hel flaske vin i går, + någå attåt, så hjernen er bare helt mentalt deaktivert. Er slettes ikke dårlig, for har da bøttet ned på både vann, mat og cola, men sovet 4 timer, og våknet helt uten stemme.....(!)
Bildet er fra en gang jeg trolig var litt mer måteholden, og dermed mer kreativ.

Hatt en rimelig flott helg ellers, med mye familiekos og hele bøtteballetten på kino, på Reisen til Julestjernen.
Nå skal jeg hive innpå solhatt og vitaminer, og bare være grønnsak på sofaen resten av kvelden. Vi har vært ute og jobbet i noen timer også i dag, så jeg fortjener det nå. :)




3 comments:

  1. Hei!
    Vært arti tatt nånn glass vin lamme dæ! Kanskje t sommeren?

    ReplyDelete
  2. Kos dæ på sofaen og ha en fin kveld,

    hilsen Lisbeth :D

    ReplyDelete
  3. God bedring til deg. Lurt med hvile nå, for jeg regner med at du har nok å gjøre både i butikken og hjemme før jul.

    Klem fra Eli:)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)