Thursday, November 22, 2012

Seven year itch....

Det har gått sju år nå, siden jeg møtte min kjære soldat.
Sju år i krig og fred. 
-mest fred..... ;)
 Sju gode år....
Med litt ferie og mye arbeid....
Fint å ha en stefar å sove på da.....
Og flyttet til huset med den sjarmerende adressen....
Kule meg her og der....
For i magen svømmer en baby!
Det nærmeste jeg kom ett tja....

Ett godt bevis på god planleggelse ;)
Tre dager etter, var vi to blitt tre....
Leon Alexander
Verdens stolteste far.....

Søteste...
En solstråle, og veldig lik foreldrene sine....
Fine samboeren min....
Alle ser vel hvor godt vi passer sammen....(!)
Nå er jeg ikke helt fornøyd med akkurat alt, men heldigvis er det ikke snakk om sju-års kløe, men perfeksjonistens krav til omgivelsene, om jeg i det heletatt skal få noe mer enn ett tja....

Kan noen hjelpe meg med å vinne i lotto, så jeg får ett tak på dette huset, og en garasje til den misfornøyde mannen min, slik at JEG kan få det jeg ønsker meg mest??? 

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)