Friday, November 23, 2012

Noe av det værste jeg vet!

Det kjipeste symbolet EVER!!!
 Nå innrømmer jeg at jeg bruker å kjøre en mil eller to, etter at det står 0 også, -selv om jeg vet at dette ikke er så innmari bra for bilen. Jeg bare HATER å fylle bensin!

Jeg skulle ha levd på 50-60-tallet, da damene slapp denne kjedelige jobben, og bensinstasjonene solgte bensin og bydde på bensin, -ikke pølser og boller!
1. Jeg liker ikke pølser!
2. Jeg er altfor glad i boller, men trenger det IKKE, da jeg har en medbragt bolle, der det en gang  var tendenser til vaskebrett, for en sånn omtrent 20 år siden.
3. Jeg stopper fordi jeg trenger BENSIN!
Dessverre ender jeg alltid opp med å måtte fylle selv. Om jeg ikke går fra bilen totalt tom hjemme, og stikker av med den andre bilen min, slik at Andreas må fylle! ;)

Lurer på om jeg er alene om dette, og om det finnes andre som også gladelig hadde betalt 15,- ekstra for at andre skal fylle for dere??

Kanskje ett tips til NAV?
God helg, folkens!


11 comments:

  1. Hadde gladelig betalt litt ekstra for å slippe å fylle, værste som er, dritt kjedelig;)

    ReplyDelete
  2. Jeg jeg er AKURAT som deg;):) hater og fylle, begynner det å bli lite, ja da gjør jeg som deg, skifter bare bil;) for min kjære fyller og er så flink;)
    Selvfølgelig stopper også jeg og fyller, men HATER det;):)
    Er med jeg;) vi starer en kampanje om å få betale litt ekstra for og slippe unna og fylle selv;):)
    Stor klem til deg:):)

    ReplyDelete
  3. Nop! Det er det kjedeligste jeg vet også!!! Kan ikke fordra det! Men, dessverre fyller den seg ikke selv:(.. Og det er stort sett jeg som kjører den..
    Sånn hadde det vært kjekt med EL bil, kunne bare plugget inn støpselet da man kom hjem;))..
    Ha en fin fin helg:))!!

    ReplyDelete
  4. Jaaaa, få tilbake de gamle servicearbeiderne på bensinstasjonen. Da kan vi bare rulle ned vindet og bestille "Foill tank";O Er også som deg, venter i det lengste med å fylle, men når det er kaldt om vinteren, har jeg lært meg at bilen har problemer med å starte hvis tanken er nesten tom. NAV,ja....et kapittel for seg sjøl;) Ha en fin helg!

    Klem fra Eli:)

    ReplyDelete
  5. Er ikke mer enn 2 dager siden jeg sa til mann min :Det kjedeligste jeg vet ,er å fylle bensin.Trodde jeg var alene om det fenomenet,men nei ! :-) ser det er fler ja ! :- Hilsen Frid v Hustadvika.

    ReplyDelete
  6. Er ikke mer enn 2 dager siden jeg sa til mann min :Det kjedeligste jeg vet ,er å fylle bensin.Trodde jeg var alene om det fenomenet,men nei ! :-) ser det er fler ja ! :- Hilsen Frid v Hustadvika.

    ReplyDelete
  7. ja, vi har alle våre problemer.....;-/

    ReplyDelete
  8. YES, JA og HIPP HURRA! Få tilbake de gode gamle BENSINstasjonene, skal folk ha mat så kjør eller gå på ei matsjappe, for F! BryneTryne

    ReplyDelete
  9. Hehe, kjenner meg såå igjen.. Min gamle volvo hadde jeg full kontroll på hvor lenge jeg kunne kjøre med lysende lampe, og drøye det(som om det hjalp) kjedelige bensinstasjonstoppet.. Men på den andre bilen vår som er av nyere dato tør jeg jo ikke dette, og fikk både panikk og irritasjonsutbrudd da jeg sååå fornøyd var på vei på arbeid i goood tid for en dags skyld men etter 5min kjøring ble klar over den h.... Lampa som både lyste og "dingte", og turte ikke annet enn å snu, da jeg har 2mils arb.vei.. Ja til at andre fyller! ;) ha en fin kveld og helg videre! Edel

    ReplyDelete
  10. Der er vi helt enige, Nina! Jeg føler at jeg kaster bort verdifull tid av livet når jeg står der med den idiotiske tingen i hendene. Og så lukter det.......isj. Fyller konsekvent ikke på stasjoner som slurver med å etterfylle plasthansker.

    ReplyDelete
  11. For en fantastisk blogg du har! Jeg sitter her og ler når jeg leser. Du skriver veldig godt! :)

    Kjenner meg SÅ igjen i bensin-fylle-vegringen. Mannen river seg i håret. Har ved to anledninger faktisk "hoppet" inn på stasjonen fordi bilen var skrapa for drivstoff.

    Her må jeg legge meg til følger.

    Ha en strålende uke!

    Hilsen fra Charlott

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)